شرایط و الزامات ویزای مولتی کانادا، تمدید، مراحل و فاکتورهای مثبت و منفی در اخذ ویزای توریستی کانادا

ویزای مولتی کانادا

شرایط ویزای توریستی کانادا، *ویزای سینگل{توضیح اینکه در حال حاضر ویزای سینگل به ندرت صادر میگردد و به اکثر افراد ویزای مولتیپل داده میشود} و ویزای مولتی “پنج ساله” کانادا

هر سال هزاران نفر از مردم دنیا به عنوان توریست، بازرگان و ملاقات کننده به کانادا می آیند، برای سفر و دیدن این کشور بزرگ، برای .بازدید از دوستان و اقوام و یا به قصد مهاجرت دائم به کانادا اقدام می کنند

آیا شما به ویزای توریستی کانادا یا ویزای (ویزیتور) ملاقات کانادا نیاز دارید؟

 هر ساله بسیاری از اتباع خارجی از کانادا بدون گرفتن ویزای توریستی یا دقیقتر «ویزای اقامت موقت» بازدید می کنند. آنچه که از آن به ویزاهای کلاس توریستی یاد می شود در کانادا تحت ویزاهای کلاس اقامت موقت یاد می شود و به طور دقیقتر ویزاهای کاری موقت کانادا، ویزاهای دانشجویی کانادا و ویزاهای توریستی یکبار ورود یا (ویزای سینگل کانادا) و ویزای چند بار ورود (ویزای مولتی کانادا) همه ،بسته به شرایط و محدودیتهایشان، تحت کلاس اقامت موقت صادر می شوند.

در این مقاله به امکان ورود به کانادا با شرایط اخذ ویزای توریستی سینگل و مولتی کانادا و همچنین بدون نیاز به اخذ ویزای توریستی (برای شهروندان کشورهای خاص) و مشکلات و مسائل مرتبط با این ویزا شامل مسائل پزشکی یا جنایی، محدودیتها، شرایط و فاکتورهای مثبت و منفی مرتبط با اخذ این ویزا و انواع آن پرداخته می شود.

از کدام کشور برای ویزای توریستی کانادا اقدام می کنید؟

بجز چند کشور که در وبسایت پرشیا گلوبال به تفصیل به آنها پرداخته شده، بقیه کشورها و ایرانیان برای ورود به کانادا نیاز به گرفتن ویزای توریستی دارند

اعتبار یا طول زمانی ویزای توریستی کانادا

به طور معمول یک ویزای توریستی کانادا برای طول مدت ۶ ماه صادر می شود. البته شرایطی هم وجود دارد که دارندگان ویزای توریستی کانادا برای مدت بیش از یک دوره ۶ ماهه اقامت داشته باشند، که در ادامه و بعد از توصیف مختصر انواع ویزای توریستی کانادا توضیح داده میشود .

به هدف دیدار یا ملاقات اعضای خانواده یا دوستان، تحصیل، کار موقت یا انجام تجارت در کانادا، مردم از کشورهای مختلف باید درخواست یک ویزای بازدید کانادا یا ( ویزای ملاقات یا به عبارت معمول ویزای توریستی کانادا ) داشته باشند (در پاراگراف بالا به فهرست کشورهایی که شهروندانشان نیازی به ویزای توریستی کانادا را ندارند اشاره شده است). در سازمان شهروندی و مهاجرت کانادا به اینگونه ویزاهای توریستی، ویزای بازدیدکننده، ویزای اقامت موقت یا مجوز اقامت موقت گفته می شود. هم ویزای توریستی سینگل و هم مولتی از بدو ورود تا شش ماه اجازه اقامت را به متقاضی میدهند، اما طول اعتبار ویزای سینگل میتواند تا شش ماه باشد که بعد از یکبار ورود شما از اولین بندر محاسبه و روی ویزای شما ثبت میشود، این درحالیست که ویزای مولتی میتواند تا ۱۰ سال معتبر بوده و شما به دفعات به کانادا سفر کنید و خارج شوید. این ویزا برای ایرانیان نهایتا” ۵ ساله خواهد بود چرا که طول اعتبار زمانی ویزای مولتی شما بر اساس اعتبار پاسپورت شما محاسبه میشود که برای ایرانیان پنج ساله میباشد.

دو نوع مختلف ویزای توریستی در کانادا وجود دارد: (سینگل و مولتی) تک ورودی و چندین ورودی:

یک ویزای توریستی تک-ورودی یا سینگل به شما مجوز یکبار ورود یا سفر به کانادا را می دهد و اگر دارنده ویزای توریستی تک ورودی، کانادا را ترک کند و قصد مراجعت دوباره داشته باشد، مجبور خواهد شد بار دیگر درخواست اخذ ویزای مجدد برای سفر به کانادا را داشته باشد، مگر اینکه به ایالات متحده سفر کرده باشد. ویزای توریستی تک ورودی کانادا تنها برای شش ماه معتبر است.

ویزای مولتیپل کانادا یا (ویزای چند ورودی یا مولتی کانادا) اجازه می دهد که دارنده در صورت ترک کانادا بتواند چندین بار در طول مدت اعتبار ویزا به کانادا سفر کند. اعتبار ویزای توریستی مولتی کانادا (ورود متعدد به کانادا) برای یک دوره طولانی تر از یک ویزای تک سفری یا سینگل کانادا که فقط برای شش ماه معتبر است می باشد. البته هر ویزا می تواند نسبت به اعتبار پاسپورت کشورتان متفاوت باشد، و تعداد دفعاتی که می توانید وارد کانادا شوید، بر روی ویزا اعلام می شود. نکته اینکه با داشتن ویزای مولتی کانادا چه مدتی میتوانید در خاک کانادا باشید، یک مامور مرزی در بندر ورود به کانادا تعیین خواهد کرد که چه مدت می توانید در کانادا بمانید. اکثر بازدیدکنندگان با ویزای مولتی مجاز به اقامت شش ماهه از روز ورود به کانادا می باشند. اگر افسر خدمات مرزی کانادا اجازه اقامت کمتر از شش ماه را به شما بدهد، در گذرنامه شما تاریخی را که باید کانادا را ترک کنید اعلام می کند.

جهت تسریع در روند اخذ ویزای خود، چک لیست مدارک را هر چه سریعتر فراهم کرده و با ما تماس بگیرید.

برای دیدن چک لیست مدارک مولتی کانادا روی فایل پی دی اف مدارک ویزای توریستی کانادا ( ویزای مولتی پنج ساله کانادا) در زیر کلیک نمایید، بعد از ذخیره کردن پرینت گرفته و به ترتیب تمامی مدارک را تهیه و در کنار هر مدرکی تیک بزنید تا از تهیه همه مدارک به طور کامل مطمئن شوید. در صورت سوال در مورد این ویزا و یا تهیه مدارک آن با ما تماس بگیرید.

چک_لیست-مدارک-مورد-نیاز-برای-ویزای-توریستی-کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22632150 در ساعات اداری و شماره واتس آپ 09121901941 در ساعات غیر اداری تماس حاصل فرمایید.

مدارک عمومی اخذ ویزای توریستی یا مولتی کانادا

مدارک شناسایی و مدارک دارایی

 پاسپورت جدید با حداقل یکسال اعتبار

پاسپورتهای قدیمی ( برای نشان دادن تاریخچه سفرها)

شناسنامه متقاضی

اسناد ملکی منگوله دار و غیر منگوله دار شامل مبایعه نامه – قرارداد پیش خرید و غیره

اجاره نامه در صورتی که تاریخ آن تمدید شده واعتبارداشته باشد

گواهی لاتین بانکی (ممهور به مهر اموربین الملل بانک) از حساب های سپرده و اگر سپرده ای دارید که در ماه سود ماهیانه دریافت می کنید. لطفاً پرینت (ریز) حساب یا گواهی از بانک که در آن قید شود در ماه چقدر سود دریافت می کنید.

گردش حساب سه ماه و یا شش ماهه از حساب های جاری و کارکرد دارمتقاضی ( نشاندهنده مبلغ درآمد ماهیانه باشد)

دو قطعه عکس رنگی –سایز ۴٫۵*۳٫۵ با زمینه روشن که به تازگی گرفته شده باشد

رزرو بلیط رفت و برگشت به کانادا

رزرو هتل محل اقامت

بیمه مسافرتی

گواهی اشتغال به تحصیل یا اشتغال به کار فرزندان مجرد

رضایت نامه کتبی والدین برای خروج فرزند، درصورتی که فرزند زیر ۱۸ سال آنها به تنهایی یا با یکی از والدین سفر می کند.

مدارک کاری متقاضی

گواهی اشتغال به کار – فیش حقوقی – حکم کارگزینی – فیش بازنشستگی – حکم بازنشستگی – پروانه کسب – پروانه بهره برداری – پروانه وکالت – پروانه مطب – کارت بازرگانی

 

مدارک شرکت ( اگر متقاضی دارای شرکت باشد )

اساسنامه شرکت

روزنامه رسمی شرکت ( آگهی تاسیس وآخرین آگهی تغییرات)

اظهار نامه ثبت شرکت

آخرین لیست بیمه شرکت – برگه پرداخت

پرینت گردش حساب سه ماه یا شش ماه شرکت

آخرین برگه مالیاتی شرکت

در صورتی که متقاضی، خانم متاهل باشد علاوه بر مدارک خود، مدارک همسر هم نیاز است

جهت اطلاع از تمامی مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای مولتی کانادا، این مقاله را تا انتها در وبسایت ما مطالعه فرمائید و یا جهت اقدام برای این ویزا، اخذ ویزای مولتی کانادا، مهاجرت به کانادا و کاریابی در کانادا با کارشناسان مهاجرت به کانادا در پرشیا گلوبال تماس  حاصل فرمایید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
آمادگی آزمون معادلسازی مدرک پزشکی در کانادا

آزمون MCCQE بخش اول چیست؟

آنچه در این مطلب می خوانید لطفا” جهت آشنایی و بهرمندی از خدمات ما عضو کانال تلگرام ما به آدرس…

بیشتر بخوانید
ارزیابی و معادل سازی مدارک پزشکی به صورت کاملا" تضمین توسط تیم پرشیا گلو بال

معادل سازی مدارک پزشکان برای کانادا و اخذ پروانه طبابت در کانادا

آنچه در این مطلب می خوانید معادل سازی مدارک پزشکان برای کانادالطفا” جهت آشنایی و بهرمندی از خدمات ما عضو…

بیشتر بخوانید
انتخاب صحیح و ترجمه رسمی صحصح اسناد و مدارک

ریجکتی ویزا و اشکالات رایج در انتخاب و ترجمه رسمی مدارک و اسناد

آنچه در این مطلب می خوانید ریجکتی ویزا و ترجمه رسمی اسناد، درود و عرض ارادت خدمت همه همراهان عزیز…

بیشتر بخوانید
question