شرایط و ضوابط پرشیا گلوبال - ویزا و مجوزهای قانونی خارج از کشور

شرایط و ضوابط پرشیا گلوبال

شرایط و ضوابط پرشیا گلوبال برای استفاده از وبسایت

شرایط و ضوابط پرشیا گلوبال

در ادامه شرایط و ضوابط  استفاده از وب سایت پرشیا گلوبال شرح داده میشود که در آدرس persiaglobal.net قرار دارد. با دسترسی به این وب سایت، فرض می‌شود که شما این شرایط و ضوابط  را قبول کرده‌اید و موفقتنامه ای بین ما و شما ایجاد شده است. چنانچه با همه شرایط و ضوابط  این صفحه موافق نیستید، لطفاً به کاربری این وب سایت ادامه ندهید.

اصطلاحات زیر به این شرایط و ضوابط، بیانیه حریم خصوصی و اعلان سلب مسئولیت و تمامی توافق نامه ها اعمال می شود: “مشتری”، “شما”، فردی که به این وب سایت وارد شده و با شرایط و ضوابط ما موافقت کامل دارد، اشاره دارد. “وبسایت پرشیا گلوبال”، من بعد به طور خلاصه پرشیا گلوبال به ما در این توافقنامه اشاره دارد. “طرف”، “طرف ها” یا “ما”، به همه مشتریان وبسایت و ما اشاره دارد.

استفاده از کوکی‌ها

وبسایت پرشیا گلوبال ممکن است از کوکی‌ها استفاده کند. با دسترسی به وبسایت پرشیا گلوبال، شما به استفاده از کوکی‌ها با موافقت با سیاست حفظ حریم خصوصی پرشیا گلوبال رضایت خود را اعلام کرده‌اید.

بیشتر وب سایت‌های تعاملی از کوکی‌ها برای بازیابی جزئیات کاربر برای هر بازدید استفاده می‌کنند. کوکی‌ها توسط وب سایتمان برای فعالیت کردن بخش‌های مشخصی استفاده می‌شوند تا به بازدیدکنندگان وب سایت ما کمک کنند. برخی از شرکای بازاریابی و تبلیغاتی ما هم ممکن است از کوکی‌ها استفاده کنند.

همچنین، ما ممکن است اطلاعات شخصی شما را جمع آوری کنیم، اما تضمین می کنیم که این اطلاعات محرمانه خواهند بود و تنها برای بهبود خدمات و محصولات ما و مطابق با قوانین حریم خصوصی استفاده خواهند شد. ما همچنین تضمین می کنیم که هرگونه اطلاعات شخصی شما بدون اجازه شما به شخص یا سازمان دیگری منتقل نخواهد شد.

لازم به ذکر است که ما هر زمان که تصمیم بگیریم، قوانین و ضوابط حاکم بر وب سایت پرشیا گلوبال را تغییر دهیم، بدون اطلاع قبلی می توانیم این تغییرات را اعمال کنیم. لطفاً به صفحه شرایط و ضوابط وب سایت پرشیا گلوبال به طور دوره ای مراجعه کنید تا با تغییرات جدید آشنا شوید.

اجازه استفاده از محتوا

پرشیا گلوبال و / یا مجوزدهندگان آن، حقوق مالکیت فکری و یا معنوی برای تمام محتوای و یا آثار رسانه ای و نوشتاری موجود در پرشیا گلوبال را دارند. لذا، تمام حقوق مالکیت فکری و یا معنوی محفوظ است. با استفاده از وب سایت پرشیا گلوبال، شما موافقت می کنید که هرگونه صفحه سازی، تغییر، ترجمه، انجام مشاغل مشابه، فروش یا انتشار محتوای وب سایت پرشیا گلوبال از هر نوع آثار رسانه ای و نوشتاری و هر گونه اقدامات دیگری که ممکن است منجر به نقض حقوق مالکیت فکری/معنوی ما شود، ممنوع است.

شما می‌توانید به این وب سایت برای استفاده شخصی خود دسترسی پیدا کنید که تحت محدودیت‌هایی قرار دارد که در ادامه تعیین شده است.

شما نباید:

– مطالب را از وبسایت پرشیا گلوبال بازنشر کنید

-هر گونه استفاده تجاری از محتوای پرشیا گلوبال

– ویدئوها و محتوی را از پرشیا گلوبال بفروشید، اجاره دهید یا از طریق واسطه ها بفروشید یا بازنشر دهید

– مطالب و محتوای ویدئویی را از پرشیا گلوبال تکثیر، بانشر و یا کپی کنید

– محتوا را از پرشیا گلوبال به جای دیگری، یا فرد یا افراد دیگری توزیع کنید

این توافقنامه از تاریخ امروز شروع می‌شود.

بخشی از این وب سایت به کاربران فرصت ارسال و تبادل نظرات و اطلاعات در بخش‌های مشخصی از وب سایت را می‌دهد. پرشیا گلوبال نظرات را قبل از حضورشان در وب سایت، فیلتر می‌کند و هرگونه نظر خارج از محدوده این شرایط و ضوابط  را حذف خواهد کرد. توجه داشته باشید که محتوا و آثار موجود در وبسایت تماما” تحت حفاظت قانون بین المللی حق کپی و انتشار مجدد (DMCA) می باشد، لذا از عزیزانی که به هر نوعی قصد استفاده از محتوا را دارند متذکر می شویم که در صورت استفاده بدون اجازه محتوی عامل سرقت از محتوا شناخته شده و تمامی جرائم و آثار مالی و حقوقی سنگین آن متوجه آنها خواهد بود. 

محدودیت و سلب مسئولیت

پرشیا گلوبال هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال خسارت‌های مستقیم، غیرمستقیم، تبعی یا خاص در خصوص هرگونه از دست رفتن یا آسیب دیدگی به داده‌های کاربران و تقاضای آنها برای اخذ انواع ویزا و مجوزهای مختلف خارج از کشور را ندارد و صرفا” خدماتی آموزشی را تحت قوانین جاری در ایران به کاربران و متقاضیان محترم ارائه می نماید که در ادامه تشریح شده است.

توجه داشته باشید که خدمات ما (فقط و فقط) شامل آموزش طی فرایند ها و مراحل اصولی اپلای و یا درخواست برای مجوزها و ویزاها و دیگر مراحل قانونی آن مطابق با قوانین کشورهای مطبوع و قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

دوره های موجود در وبسایت همگی به طور جامع و مبسوط آموزش داده شده، لذا متقاضیان عزیز نیازی به مشاوره نخواهند داشت. اما در صورت نیاز به مشاوره و یا پشتیبانی باید موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

پشتیبانی ما طبیعتا” تنها مرتبط با آموزش و مشاوره برای تکمیل فرایند و مراحل درخواست های آنلاین و یا غیر آنلاین اخذ مجوزهای قانونی مورد نیاز، شامل مجوزهای لازم برای سفر، اقامت های موقت، شرکت در همایش ها و نمایشگاههای اقتصادی و علمی، مسابقات و مجامع اقتصادی، علمی و فرهنگی بین المللی، تسهیل و رفع ابهامات پیش آمده در این مسیر می باشد که هزینه آن به صورت مجزا پرداخت و درخواست می گردد. برای درخواست پشتیبانی باید از طریق تیکت یا ایمیل ثبت نامی خود با ما در تماس باشید.

منظور ما از قانونی، تمامی قوانین حاکم بر روند اخذ انواع مجوزها چه از نظر کشورهای مطبوع و چه قوانین جاری در ایران می باشد.

***خدمات و دوره های آموزشی ما هیچگونه ارتباطی با چگونگی تهیه و جمع آوری مدارک مورد نیاز برای ویزا و مجوزهای دیگر ندارد و تنها شامل فرایند اقدام برای ویزا می باشد. چک لیست مدارک مدارک به روز و مطابق با قوانین کشورهای مطبوع خدمت شما ارائه میشود، اما هر گونه تغییر قوانین، سیاستها، ریجکتی، نقص مدارک، طولانی شدن فرایند بررسی پرونده ها، قطعی اینترنت بین المللی، بلیط پرواز، دعوتنامه از کشورهای مطبوع، کاریابی و جاب آفر، اجاره و خرید منزل و خودرو، پیک آپ ویزا و پست مدارک و پاسپورت و غیره…هیچکدام شامل خدمات ما نمی باشد.

***تمام تلاش ما کمک به روند درخواستی صحیح تر، ارزانتر و مطمئن تر برای تسهیل و رفع نگرانی ها و ابهامات شما در مراحل مختلف اخذ مجوزهای قانونی می باشد.

هایپر لینک به محتوی پرشیا گلوبال

این متن درباره قوانین و ضوابط  لینک دادن به پرشیا گلوبال است. برخی سازمان‌ها مانند نهادهای دولتی، موتورهای جستجو، سازمان‌های خبری، فهرست‌های آنلاین و شرکت‌های صنفی، می‌توانند بدون نیاز به موافقت کتبی از شرکت، لینک به سایت را ارائه دهند. اما سازمان‌های دیگر مانند سایت‌های جامعه مجازی، سازمان‌های خیریه و موسسات آموزشی، باید با پرشیا گلوبال تماس بگیرند و درخواست خود را برای لینک دادن به سایت ارسال کنند. ولی حتی با مجوز، لینک دهی باید به نوعی باشد که به هیچ وجه فریب‌دهنده نباشد و به این معنی نباشد که این شرکت از لینک دهنده حمایت می‌کند. همچنین، استفاده از فریم بدون درخواست و مجوز کتبی برای حلقه‌بندی iFrames صفحات وب سایت این شرکت ممنوع است.

تغییرات در شرایط و ضوابط

پرشیا گلوبال می‌تواند در هر زمان و بدون اطلاع قبلی، شرایط و ضوابط  را تغییر دهد. با استفاده از این وب سایت، شما موافقت خود را با هر تغییری که صورت می‌گیرد، اعلام می‌کنید.

قانون حاکم و موافقتنامه

این شرایط و ضوابط  مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده است و هرگونه خلاف قوانین کشور، غیرقابل قبول است.
هرگونه اختلاف در مورد تفسیر و اجرای این توافقنامه باید به صورت داوری حل شود. در صورتی که هر بند از این شرایط و ضوابط  غیرقابل اجرا یا غیرمعتبر شناخته شود، سایر بندها به کار خود ادامه می‌دهند. استفاده از این وب سایت به منزله موافقت شما با این شرایط و ضوابط  در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که با این شرایط و ضوابط  موافق نیستید، لطفا از استفاده از وب سایت پرشیا گلوبال خودداری کنید.

تماس با ما

اگر شما سوالی در مورد این شرایط و ضوابط  یا هر موضوع دیگری دارید، لطفاً با ما از طریق پست الکترونیکی تماس بگیرید service@persiaglobal.net.

question