روش‌های اثبات بازگشت به وطن و مدارک و الزامات آن در فرایند اخذ ویزای کانادا - ویزا و مجوزهای قانونی خارج از کشور

روش‌های اثبات بازگشت به وطن و مدارک و الزامات آن در فرایند اخذ ویزای کانادا

روش های اثبات بازگشت به میهن در ویزای 5 ساله مولتی کانادا

مقاله حاضر به ارائه راهکارها و روش‌های اثبات بازگشت به وطن در فرایند اخذ ویزای کانادا برای افرادی که قصد بهبود و تقویت مدارک خود را برای اخذ ویزا دارند، می‌پردازد. این روش‌ها و مدارک می‌توانند درخواست شما را قوی‌تر کرده و برای شما شانس بهتری برای دریافت ویزا ایجاد کنند. عزیزان متقاضی ویزا لطفا” ویدئوی توضیحات تکمیلی در ذیل این مقاله را در کانال یوتیوب و آپارات مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که غیر از ویزای اقامت دائم یا پی آر، کلیه ویزاهای اقامت موقت، شامل ویزاهای (تجاری، تحصیلی، توریستی، ویزیتوری، درمانی، کاری باز و بسته، استارت آپ، و غیره …) از دیدگاه اداره مهاجرت کانادا، به صورتی تلقی میشن که اگر متقاضی امکان تبدیل ویزای اقامت موقت خودش رو به دائم نداشت، باید بدون احتمال درخواست برای پناهندگی بتونه به راحتی به کشورش برگرده. به همین دلیل، در درخواست (ویزاهای اقامت موقت) کانادا که الان بیشتر متقاضیان ایرانی از این طرق اقدام می کنند، نیاز به اثبات بازگشت به وطن بسیار مهم هست و یکی از عوامل ریجکتی ویزای کانادا محسوب میشه که باید قبل از ارسال درخواست حتما” لحاظ بشه تا باعث اتلاف وقت و هزینه، و ریسک ریجکت شدن ویزا نشه!

جهت اثبات به اصطلاح tie “تای” یا وابستگی و ارتباط قوی با میهن به افسر ویزا، سفارت کانادا و سایر مسئولین مهاجرتی کانادا، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

 

ارائه برنامه سفر متقن و مشخص:

برنامه دقیق خود را برای شروع سفر، اقامت و ترک کانادا در پایان اقامت توضیح دهید، مانند ارائه بلیط رفت و برگشت و تاریخ و زمان ورود و ترک پیش‌بینی شده کانادا، باید نشان دهید که برای رفتن و ماندن در کانادا برنامه متقنی دارید.

 

ارائه مدارک مالی:

نشان دهید که دارای منابع مالی کافی هستید که هزینه‌های خود و خانواده‌تان در کانادا را تامین می کنید و برای بازگشت نیز دارای تمکن یا پشتیبانی مالی کافی هستید.

 

ارائه مدارک ارتباطی و اثبات مسئولیت‌های اجتماعی و کاری:

نشان دهید که مسئولیت‌ها یا ارتباطات مهمی در کشور خود دارید که نیازمند حضور و وجود شماست و با این حساب قصد دارید به زودی به کشور خود برگردید و پیگیر مسئولیت‌هایتان باشید. مثلاً شما مدیر یک شرکت، کارخانه، عضو هیئت مدیره یک باشگاه، خیریه، مسئول تدریس یک آموزشگاه، مسئول نگهداری والدین و غیره هستید.

 

نشان دادن وابستگی به میهن:

به افسر نشان دهید که دارای وابستگی‌های نزدیک و خانوادگی و ارتباطات با دوستان، دارای فرزندان، همسر و غیره در کشور خود هستید و بنابراین تمایل دارید به زودی به آنجا برگردید. همچنین می‌توانید به مالکیت ملک شخصی، ویلا، شغل خوب و غیره در کشور خود استناد کنید.

 

در همه این روش‌ها، مهمترین نکته این است که با صداقت و قاطعیت در بیان قصد ترک کانادا تأکید نمایید و مدارک و اسناد مورد نیاز را به طور کامل و دقیق انتخاب، ترجمه و ارائه کنید. برای این منظور و به جهت انتخاب مدارک بهتر می توانید ویدئو و مقاله مربوط به ترجمه مدارک و اسناد را در وبسایت ما مشاهده نمایید، بهتر راه حل در هنگام تشکیل پرونده و ارسال درخواست برای ویزای کانادا ارائه اسناد و مدارک قوی و خودداری از ارائه اطلاعات نادرست یا تقلبی است.

 

مواردی که می‌توانید به عنوان اثبات بازگشت به وطن یا داشتن تای / tie قوی در نظر بگیرید عبارتند از:

 

تاریخ دقیق برگشت پیش‌بینی شده:

این نکته بسیار مهم در ارائه برنامه سفر حرفه ای در کنار داشتن بلیط برگشت به ایران می‌تواند نشان دهنده قصد و تمایل شما برای بازگشت به وطن باشد.

 

مدارک مالی قوی:

ارائه مدارکی مانند حساب بانکی، گواهی حساب، تراز مالی و سند مالکیت ملک و املاک در کشور خود می‌تواند نشان دهنده تعهد مالی شما به وطن باشد. توجه داشته باشید مدارک و اسنادی که نشان دهنده بدهی باشند نکته منفی می باشد ولی در مواردی خاص امتیاز محسوب می گردند، و اینها همه بستگی به تراز مالی شما دارد.

 

ارتباطات اجتماعی و خانوادگی:

ارائه مدارکی مانند مدارک مربوط به خانواده، گواهی عضویت در انجمن‌ها و سازمان‌های مربوط به کشور خود و مدارکی که نشان دهنده ارتباطات اجتماعی و خانوادگی شما در کشور خود است، می‌تواند به اثبات بازگشت به وطن کمک کند.

 

مدارک شغلی:

اگر در کشور خود شغل، کسب و کار و یا  مشاغلی دارید، می‌توانید مدارکی مانند گواهی اشتغال، فیش حقوقی، جواز کسب یا محل کار، تراز حساب بانکی و مدارک دیگری که نشان دهنده ارتباط شما با بازار کار و فعالیت‌های اقتصادی کشور خود است، ارائه دهید. لطفا” ویدئوی مربوط به تحلیل تمکن مالی را ببینید.

 

لطفا توجه داشته باشید که این موارد تنها نمونه‌هایی از روش‌های اثبات بازگشت به وطن هستند و ممکن است در هر مورد خاص، مدارک و روش‌های دیگری نیز مورد نیاز باشند. برای اطمینان از مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ویزای کانادا، بهتر است با افراد متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید و و از آنها دستورالعمل‌های دقیق را دریافت کنید. لطفا” به گفته های افرادی که به طور شانسی یا طی شرایطی که ویزا برای ایرانیان به طور مقطعی تسهیل شده است و یکبار در زندگی خود موفق به اخذ ویزا شده اند خیلی اعتماد نکنید، زیرا بالا و پایین در اخذ ویزا بسیار زیاد است و فاکتورهایی که در بالا قید شد تنها بخش بسیار محدودی از موارد موثر در اخذ ویزاها می باشند همیشه مسائلی مثل شرایط سیاسی و اقتصادی کشورها هم تاثیر بسیار زیادی در درصد صدور ویزاها دارند.

جهت بررسی مدارک قویتر در ارسال به سفارت کانادا ویدئوی مربوط به ترجمه رسمی اسناد و مدارک را ببینید، در این ویدئو به لیست کاملی از مدارک لازم و مرتبط اشاره کرده ایم که می تواند به شما در انتخاب مدراک صحیح در اثبات بازگشت به وطن یا همان تای کمک کند. در صورتيكه قصد اقدام براي ويزاها يا مجوزهاي خارج از كشور را به صورت شخصي داريد،‌ قطعا” خدمات ما در اين مسير براي شما سرنوشت ساز و مفيد خواهد بود.

ویدئوی توضیحات تکمیلی در کانال یوتیوب:

ویدئوی توضیحات تکمیلی در کانال آپارات:

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
انتخاب صحیح و ترجمه رسمی صحصح اسناد و مدارک

ریجکتی ویزا و اشکالات رایج در انتخاب و ترجمه رسمی مدارک و اسناد

آنچه در این مطلب می خوانید ریجکتی ویزا و ترجمه رسمی اسناد، درود و عرض ارادت خدمت همه همراهان عزیز…

بیشتر بخوانید
انصراف از آزمون معادلسازی دندانپزشکی کانادا

آیا قصد انصراف از آزمون معادل سازی دندانپزشکی کانادا را دارید؟

آنچه در این مطلب می خوانید بررسی مراحل انصراف از آزمون معادل سازی دندانپزشکی کانادامراحل لازم برای انصراف از آزمون…

بیشتر بخوانید
question