ویزای دورکاری کانادا یکی از بهترین ویزاهای اقامت کاری در کانادا می باشد

درخواست ویزای دیجیتال نومد کانادا
کانادا قصد دارد برای کارکنان دورکار خارجی، طرح "دیجیتال نومد" را راه‌اندازی کند. این ویزای دورکاری کانادا به عنوان یکی از پنج طرح جدید کانادا برای جذب استعدادهای تکنولوژی بین المللی به کانادا، اعلام شده است. طرح "دیجیتال نومد" به افراد با کارفرمای خارجی اجازه می‌دهد تا تا شش ماه در کانادا کار کنند و در صورت دریافت پیشنهاد شغلی، اجازه کار و اقامت در کانادا به آن‌ها داده می‌شود. به علاوه، کانادا قصد دارد با اجرای این طرح و طرح‌های دیگر، استعدادهای تکنولوژی جهان را به کانادا جذب کند. این اعلامیه پس از اینکه سه شهر کانادایی به عنوان بهترین شهرهای دنیا برای کار از راه دور شناخته شدند، منتشر شده است.

ویزای دورکاری کانادا چیست؟

کانادا قصد دارد برای کارکنان دورکار خارجی، طرح “دیجیتال نومد” را راه‌اندازی کند. این طرح به عنوان یکی از پنج طرح جدید کانادا برای جذب استعدادهای تکنولوژی جهان به کانادا، اعلام شده است. طرح “دیجیتال نومد” به افراد با کارفرمای خارجی اجازه می‌دهد تا تا شش ماه در کانادا کار کنند و در صورت دریافت پیشنهاد شغلی، اجازه کار و اقامت در کانادا به آن‌ها داده می‌شود. به علاوه، کانادا قصد دارد با اجرای این طرح و طرح‌های دیگر، استعدادهای تکنولوژی جهان را به کانادا جذب کند. این اعلامیه پس از اینکه سه شهر کانادایی به عنوان بهترین شهرهای دنیا برای کار از راه دور شناخته شدند، منتشر شده است.

ویزای دیجیتال نومد کانادا

کانادا در حال توسعه استراتژی “دیجیتال نومد” است که بر اساس آن، شهروندان دیگر کشورها می‌توانند با استفاده از ویزای دیجیتال دورکاری، به کانادا عزیمت کنند و در صورت پیدا کردن کار در کانادا بمانند و پروسه مهاجرت خود را شروع کنند. بر اساس این طرح، متقاضیان ویزای دیجیتال دورکاری می‌توانند تا شش ماه در کانادا زندگی و کار کنند. هدف از اجرای این طرح، تامین نیروی کار ماهر در این کشور است.

با این طرح، متقاضیان ویزای دیجیتال دورکاری توسط شرکت‌های خارجی یا شرکتهایی در کشور خود استخدام شده و تنها به ویزای توریستی نیاز دارند تا برای مدت حداکثر شش ماه برای هر بار تقاضای ویزا به کانادا نقل مکان کنند.

چرا ویزای دورکاری کانادا بهترین ویزای ممکن در نوع خود است؟

 این طرح به دلیل عدم تعیین حداقل دستمزد، به یکی از بهترین و در عین حال ساده‌ترین ویزای دورکاری در جهان تبدیل شده است.

دولت کانادا در حال حاضر دو طرح دیگر برای جذب استعدادهای خارجی اعلام کرده است. اولین طرح مختص صنعت فناوری است و به منظور جذب با استعداد ترین افراد بین المللی که می‌توانند برای کار در شرکت‌های فناوری به کانادا بیایند، اجرایی شده است. دومین طرح، یک مجوز کار برای آمریکایی‌ها است.

اگر به دنبال کار از راه دور  در یکی از جذاب ترین شهرهای جهان، مثل تورنتو، هستید، با این ویزا می‌توانید به کانادا نقل مکان کنید و در کنار کار، از شگفتی‌های طبیعت این کشور لذت ببرید. 

در کانادا، تمام مناطق به جز روستاهای دورافتاده امکان دسترسی به اینترنت و امکانات رفاهی را دارند و شما می‌توانید برای پر کردن وقت خود در خارج از دفتر، به مراکز مختلف کانادا سفر کنید. این کشور با قله‌های مرتفع، آبشارها و دریاچه‌های یخبندان، هیچ کمبودی از شگفتی‌های طبیعت ندارد. علاقه‌مندان به طبیعت در کانادا با انتخاب‌های متنوعی، از پیاده‌ روی در رشته کوه‌های راکی و کایاک‌ سواری در امتداد سواحل ناهموار می‌توانند لذت ببرند. همچنین، شهرهای بزرگ کانادا مانند تورنتو، ونکوور و مونترال دارای فرهنگ و تاریخ بسیار غنی هستند و فرصت‌های بسیاری برای بازدید از موزه‌ها، تئاترها و رستوران‌ها را به شما ارائه می‌دهند.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید، در نظر گرفتن و برنامه ریزی کردن برای هزینه‌های زندگی در کانادا است. با توجه به اینکه قیمت‌های مسکن، خوراک و خدمات دیگر در این کشور بسیار بالاست، لازم است برای اینکه بتوانید زندگی خود را در کانادا ادامه دهید، قبل از اقدام به مهاجرت، به دقت برنامه‌ریزی کنید.

در کل، با وجود طبیعت زیبا و فرهنگ بسیار گوناگون، کانادا یکی از بهترین مقاصد برای کار به صورت دورکار است. برای اطلاعات بیشتر درباره ویزای دیجیتال دورکاری و دیگر طرح‌های مهاجرتی کانادا، به وب‌سایت وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا مراجعه کنید.

چگونه می شود با این ویزا در کانادا اقامت گرفت؟

وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد آن دسته از متقاضیان دورکاری که توسط یک شرکت کانادایی پیشنهاد کار دارند، با درخواست مجوز کار موقت می‌توانند برای مدت طولانی‌تری در کانادا بمانند.

دولت کانادا دو طرح دیگر نیز را برای شکار استعدادهای خارجی اعلام کرده است.

نخستین طرح مختص صنعت فناوری است. تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی دولت کانادا یک طرح جدید را برای «برخی از با استعداد ترین افراد جهان که می‌توانند برای کار در شرکت‌های فناوری به کانادا بیایند، خواه پیشنهاد شغلی داشته باشند یا نه»، اجرایی می‌کند.

شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا متعهد شد که این برنامه، مشاغل مورد تقاضا که هنوز مشخص نشده‌اند را هدف قرار دهد.

برنامه دوم، یک طرح مجوز کار برای آمریکایی‌ها است.

چرا باید در کانادا دورکار بود؟

توریست‌ها در شهرهای پرجمعیتی مانند تورنتو و ونکوور می‌توانند خود را در مراکز مختلف این کشور و تفریحات شبانه پرهیاهو غرق کنند.

شرکت چاپ‌آنلاین Solopress در اوایل سال جاری میلادی در گزارشی، تورنتو را به عنوان هشتمین شهر برتر جهان برای کارمندان دورکار معرفی کرد.

در این شهر هزینه دفاتر مشترک کاری در ماه حدود ۱۳۵ یورو و سرعت اینترنت در شهر ۱۹ مگابایت بر ثانیه است.

دیگر تغییرات مثبت و جدید کانادا برای علاقه مندان به کانادا کدامند:

  1. راه‌اندازی مسیر جدید و اختصاصی برای اقامت دائم که به طور خاص برای کارفرمایان و کارگران در حوزه علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات در دسترس است.
  2. کاهش زمان پروسه درخواست‌های کاری تحت استراتژی استعدادهای بین المللی؛ به گونه‌ای که ویزاهای کاری برای این دسته از متقاضیان در دو هفته قابل صدور باشد.
  3. افزایش تعداد ظرفیت های موجود در برنامه ویزای شروع کسب و کار یا استارت آپ از ۱٬۰۰۰ به ۳٬۵۰۰ در سال.
  4. صدور مجوزهای ویزاهای کاری باز برای سه سال برای متقاضیان ویزای شروع کسب و کار، استارت آپ، و خانواده‌هایشان برای اقامت در کانادا در حالی که منتظر بررسی درخواست‌هایشان هستند.

 

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
آمادگی آزمون معادلسازی مدرک پزشکی در کانادا

آزمون MCCQE بخش اول چیست؟

آنچه در این مطلب می خوانید لطفا” جهت آشنایی و بهرمندی از خدمات ما عضو کانال تلگرام ما به آدرس…

بیشتر بخوانید
ارزیابی و معادل سازی مدارک پزشکی به صورت کاملا" تضمین توسط تیم پرشیا گلو بال

معادل سازی مدارک پزشکان برای کانادا و اخذ پروانه طبابت در کانادا

آنچه در این مطلب می خوانید معادل سازی مدارک پزشکان برای کانادامفتخریم که به جمع مشتریان ما بپیوندید 👇👇👇جهت کسب…

بیشتر بخوانید
انتخاب صحیح و ترجمه رسمی صحصح اسناد و مدارک

ریجکتی ویزا و اشکالات رایج در انتخاب و ترجمه رسمی مدارک و اسناد

آنچه در این مطلب می خوانید ریجکتی ویزا و ترجمه رسمی اسناد، درود و عرض ارادت خدمت همه همراهان عزیز…

بیشتر بخوانید
question