شرایط و تسهیلات جدید ویزای کار برای ایرانیان دارای ویزای توریستی مولتی کانادا 

ویزای جدید کار کانادا برای ایرانیان

شرایط و تسهیلات جدید ویزای کار (بدون کارفرما) برای ایرانیان دارای ویزای توریستی مولتی کانادا

بر اساس بیانیه جدید از IRCC ( اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا) که اعلام می کند از 1 مارس 2023، تدابیر جدیدی ارائه شده که برای ایرانیان مقیم در کانادا، تسهیلات بیشتری برای تمدید وضعیت موقت و یا تغییر بین ویزاهای موقت مختلف، مانند ویزای تحصیلی، کاری یا بازدید از خانواده (توریستی مولتی) و غیره… فراهم می کند.

این بدان معناست که ایرانیان قادر خواهند بود درخواست جدید خود را از داخل کانادا ارائه دهند، به جای اینکه مجبور باشند برای درخواست جدید از کانادا خارج شوند.

یکی از تسهیلات معافیت از پرداخت هزینه های این ویزاها میباشد و همچنین تسریع در اخذ و رسیدگی به پرونده های ایرانیان میباشد. البته این معافیت تا تاریخ 28 فوریه 2024 میباشد.

علاوه بر این، مسیر پرداخت مجوز کار بدون نیاز به دریافت پیشنهاد کار از کارفرما برای ایرانیانی که در حال حاضر در کانادا هستند، در دسترس قرار خواهد گرفته. این بدان معناست که افراد واجد شرایط، قادر خواهند بود برای دریافت مجوز کار، بدون نیاز به دریافت پیشنهاد کار از یک کارفرما خاص، درخواست دهند. این امکان برای ایرانیان، انعطاف بیشتر و فرصت های بیشتری برای کار کردن در کانادا ایجاد خواهد کرد.

در نهایت، درخواست های ایرانیان در کانادا، به اولویت خاصی اختصاص داده خواهند شد، به این معنا که زمان پردازش و رسیدگی به پرونده آن ها سریع تر خواهد بود و ممکن است تصمیمات برای آن ها به صورت سریع تری صادر شود.

بطور کلی، این تدابیر برای فراهم کردن فرصت ها و انعطاف بیشتر برای ایرانیانی که به صورت موقت در کانادا هستند طراحی شده است و هدف آن ها، تسهیل فرآیند تمدید اقامت یا تغییر بین انواع مجوزهای موقت است.

چه کسانی از میان ایرانیان دارای ویزای موقت توریستی مولتی در الویت اخذ ویزای کار بدون نیاز کارفرما قرار میگیرند؟

با توجه به بیانیه اخیر از سوی IRCC، هیچ اطلاعات خاصی درباره الویت اخذ ویزای کار بدون کارفرما برای ایرانیانی که دارای ویزای موقت توریستی مولتی هستند، ارائه نشده است. با این حال، می‌توان فرض کرد که داشتن ویزای موقت توریستی مولتی می‌تواند برای ایرانیانی که می‌خواهند اقامت خود را در کانادا تمدید کنند، مزیتی فراهم کند. چرا که با داشتن ویزای موقت توریستی مولتی، این افراد قادر خواهند بود از طریق دانشگاه‌ها، کار یا بازدید از خانواده، به راحتی بیشتری در تمدید ویزای کاری خود داشته باشند. همچنین، احتمالاً این افراد می‌توانند از سرعت بیشتری در پردازش درخواست‌هایشان برای اخذ ویزای کار بدون کارفرما بهره‌مند شوند، اما باید توجه داشت که این مسئله به دلایل دیگری همچون تخصص، تجربه کاری، زمان اقامت و دیگر شرایط ویزای کار بدون کارفرما ممکن است تغییر کند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، بهتر است با مشاوران مهاجرت معتبر و صادقانه تماس گرفته و درباره شرایط و موارد مختلفمرتبط با اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا مشورت کنید.

آیا داشتن تحصیلات بالاتر می‌تواند برای اخذ ویزای کاری بدون کارفرما مزیتی فراهم کند؟

بله، داشتن تحصیلات بالاتر می‌تواند برای اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا مزیتی فراهم کند. در واقع، یکی از شرایط اصلی برای اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا، داشتن تحصیلات بالاتر و تجربه کاری مرتبط است. به عنوان مثال، برای اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا، باید حداقل دارای یکی از موارد زیر باشید:

حداقل دو سال تجربه کار مرتبط با شغلی است که قصد دارید در کانادا انجام دهید.

داشتن مدرک تحصیلی حرفه‌ای معتبر و مرتبط با شغلیاست که قصد دارید در کانادا انجام دهید.

داشتن مدرک تحصیلی حرفه‌ای معتبر و مرتبط با شغلی است که در لیست شغلی کانادا قرار دارد.

در این مورد، داشتن تحصیلات بالاتر می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی شرایط لازم برای اخذ ویزای کاری بدون کارفرما را فراهم کنید. برای مثال، داشتن مدرک دکترای حرفه‌ای در رشته‌ای مرتبط با شغلی که در کانادا قصد انجام آن را دارید، می‌تواند برای شما مزیتی فراهم کند. همچنین، تحصیل در یک دانشگاه معتبر و شناخته شده در کانادا، می‌تواند به شما فرصتی برای کسب تجربه کاری مرتبط با رشته تحصیلیتان و افزایش احتمال اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در آینده، فراهم کند. با این حال، باید توجه داشت که داشتن تحصیلات بالاتر تنها مزیتی نیست و برای اخذ ویزای کاری بدون کارفرما، شرایط دیگری همچون تجربه کاری، زمان اقامت و شرایط دیگری نیز باید مورد توجه قرار گیرد. به همین دلیل، بهتر است با مشاوران مهاجرت معتبر و صادقانه تماس گرفته و درباره شرایط و موارد مختلفمرتبط با اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا مشورت کنید.

آیا تجربه کاری در کانادا برای اخذ ویزای کاری بدون کارفرما ضروری است؟

تجربه کاری در کانادا برای اخذ ویزای کاری بدون کارفرما ضروری نیست، اما می‌تواند مزیتی برای شما فراهم کند. برای اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا، باید حداقل دارای دو سال تجربه کار مرتبط با شغلی باشید که قصد دارید در کانادا انجام دهید. این تجربه کار می‌تواند در کانادا یا در سایر کشورها باشد.

اگر تجربه کاری در کانادا ندارید، باید به دنبال شغلی باشید که شرکت‌های کانادایی به دنبال کارمندان با تجربه مرتبط هستند. با این حال، داشتن تجربه کاری در کانادا میتواند به شما کمک کند تا با فرهنگ و سیستم کاری کانادا آشنا شوید و مهارت‌های لازم برای انجام کار در این کشور را به دست آورید. همچنین، تجربه کاری در کانادا می‌تواند به شما کمک کند تا شبکه‌ی ارتباطی خود را در این کشور گسترش دهید و به شما فرصتی برای کسب تجربه‌های جدید و افزایش احتمال اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در آینده، فراهم کند.

به هر حال، تجربه کاری در کانادا ضروری نیست و شما می‌توانید با داشتن تجربه کاری مرتبط در سایر کشورها، فرصتی برای اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا داشته باشید. در این صورت، باید مدارک و تجربیات خود را به شکلی مناسب و جذابی به ارائه بگذارید تا احتمال اخذ ویزای کاری بدون کارفرما برای شما بیشتر شود. همچنین، باید به دنبال شغلی باشید که در لیست شغلی کانادا قرار دارد و شرایط ویزای کاری بدون کارفرما را برای شما فراهم کند.

در هر صورت، برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط و موارد مختلف مرتبط با اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا، بهتر است با مشاوران مهاجرت معتبر و صادقانه تماس گرفته و درباره تجربه کاری، شرایط و موارد مختلفمرتبط با اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا مشورت کنید.

آیا شرایط ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا برای شهروندان ایرانی متفاوت است؟

شرایط ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا برای تمامی شهروندان غیرکانادایی، شامل شهروندان ایرانی نیز، یکسان است و هیچ تفاوتی بین شهروندان مختلف وجود ندارد. یعنی ایرانیان نیز می‌توانند با رعایت شرایط مربوطه، اقدام به اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا کنند.

در این راستا، شرایط اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا شامل داشتن حداقل دو سال تجربه کار مرتبط با شغلی است که قصد دارید در کانادا انجام دهید، داشتن مدرک تحصیلی حرفه‌ای معتبر و مرتبطبا شغلی است که قصد دارید در کانادا انجام دهید، یا داشتن مدرک تحصیلی حرفه‌ای معتبر و مرتبط با شغلی که در لیست شغلی کانادا قرار دارد. همچنین، باید داشته باشید که برخی شرایط اضافی نیز برای اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا وجود دارد، از جمله داشتن حداقل سطح زبان انگلیسی یا فرانسه، داشتن مدارک لازم مربوط به تحصیلات و تجربیات کاری و غیره.

بنابراین، شهروندیتان نقشی در شرایط ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا ندارد و تنها با رعایت شرایط مربوط به این نوع ویزا و شرایط آن، می‌توانید اقدام به اخذ آن کنید. البته باید توجه داشت که درخواست‌های ویزای کاری بدون کارفرما از طریق یک سیستم امتیازدهی براساس معیارهایی مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری، سطح زبان و شرایط دیگر، بررسی می‌شود و باید حداقل امتیاز لازم را کسب کنید تا بتوانید ویزای کاری بدون کارفرما دریافت کنید.

در هر صورت، درخواست ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا پروسه‌ای پیچیده است و باید به دقت و با رعایت شرایط و مواردات مرتبط، آن را انجام داد. به همین دلیل، بهتر است با مشاوران مهاجرت معتبر و صادقانه تماس گرفته و درباره شرایط و موارد مختلفمرتبط با اخذ ویزای کاری بدون کارفرما در کانادا مشورت کنید. آنها می‌توانند به شما راهنمایی کنند و در طول فرایند اخذ ویزا، از شما حمایت کنند.

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
آمادگی آزمون معادلسازی مدرک پزشکی در کانادا

آزمون MCCQE بخش اول چیست؟

آنچه در این مطلب می خوانید لطفا” جهت آشنایی و بهرمندی از خدمات ما عضو کانال تلگرام ما به آدرس…

بیشتر بخوانید
ارزیابی و معادل سازی مدارک پزشکی به صورت کاملا" تضمین توسط تیم پرشیا گلو بال

معادل سازی مدارک پزشکان برای کانادا و اخذ پروانه طبابت در کانادا

آنچه در این مطلب می خوانید معادل سازی مدارک پزشکان برای کانادامفتخریم که به جمع مشتریان ما بپیوندید 👇👇👇جهت کسب…

بیشتر بخوانید
انتخاب صحیح و ترجمه رسمی صحصح اسناد و مدارک

ریجکتی ویزا و اشکالات رایج در انتخاب و ترجمه رسمی مدارک و اسناد

آنچه در این مطلب می خوانید ریجکتی ویزا و ترجمه رسمی اسناد، درود و عرض ارادت خدمت همه همراهان عزیز…

بیشتر بخوانید
question