نمایشگاه بین المللی خودرو مسکو در روسیه

شرکت در نمایشگاه بین المللی خودرو مسکو 2023

نمایشگاه بین المللی خودرو مسکو - روسیه

فرصتی استثنایی برای شرکت‌های خوردو ساز، لاستیک، لوازم یدکی، توزیع و خدمات، صنعت گران و قطعه سازان ایرانی جهت حضور نمایشگاه MIMS Automobility Moscow. این نمایشگاه، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت خودرو در منطقه‌ی کشورهای روسیه و کشورهای حوزه‌ی CIS شناخته شده است و شرکت‌هایی از سراسر جهان در آن شرکت می‌کنند. شرکت‌های ایرانی نیز می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کرده و فرصتی برای نمایش محصولات و خدمات خود به بازار جهانی داشته باشند.

نمایشگاه بین المللی خودرو مسکو – روسیه

فرصتی استثنایی برای شرکت‌های خوردو ساز، لاستیک، لوازم یدکی، توزیع و خدمات، صنعت گران و قطعه سازان ایرانی جهت حضور نمایشگاه MIMS Automobility Moscow. این نمایشگاه، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت خودرو در منطقه‌ی کشورهای روسیه و کشورهای حوزه‌ی CIS شناخته شده است و شرکت‌هایی از سراسر جهان در آن شرکت می‌کنند. شرکت‌های ایرانی نیز می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کرده و فرصتی برای نمایش محصولات و خدمات خود به بازار جهانی داشته باشند.

خلاصه نمایشگاه بین المللی خوردو مسکو روسیه

روسیه-همایش بین المللی اتوموبیل

همایش‌ها

عنوان همایش

روسیه-همایش بین المللی اتوموبیل

Event

Moscow Automotive Forum

موضوع

همایش بین المللی اتوموبیل مسکو

محل برگزاری

IEC Expocentre Moscow

برگزارکنندگان

IEC Expocentre Moscow

آدرس رسمی پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه / همایش

htpp://mims.ru/imaf

زمان برگزاری

1402/05/31

زمان برگزاری (میلادی)

2023/08/22

مشارکت شرکتهای ایرانی در نمایشگاه بین المللی خودور مسکو

متاسفانه اطلاعات دقیق در مورد شرکت‌های ایرانیی که در نمایشگاه MIMS Automobility Moscow شرکت کرده‌اند در دسترس نیست. اما اگرشرکت شما به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، می‌توانید با بخش مربوطه در دفتر تجاری سفارت روسیه در ایران یا با نمایشگاه MIMS Automobility Moscow تماس بگیرید. مسئولان برگزاری این رویداد می‌توانند به شما اطلاعات دقیق‌تری در مورد شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه ارائه کنن

با گسترش صنعت خودروی جهانی، حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مرتبط با این صنعت، مانند نمایشگاه خودرو مسکو و MIMS Automobility Moscow، که در تاریخ 21 تا 24 اوت 2023 در مرکز نمایشگاهی IEC «Expocentre» در مسکو برگزار می‌شود، بسیار مهم است.

این نمایشگاه، بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تولید خودرو، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش در روسیه و مناطق CIS است. این رویداد سالیانه برگزار می‌شود و هزاران حرفه‌ای در این صنعت، از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان تا ارائه دهندگان خدمات شرکت می‌کنند.

در سال 2022، در نمایشگاه محصولاتی در دسته‌های مختلفی از خودروها و وسایل نقلیه‌ی تجاری تا قطعات یدکی، لاستیک‌ها و لوازم جانبی به نمایش گذاشته شد. همچنین، این رویداد شامل رویدادهای ویژه‌ای از جمله آکادمی MIMS Automechanika بود که کارگاه‌ها و سمینارهایی درباره‌ی موضوعات مرتبط با صنعت خودرو ارائه می‌کرد.

مزایای شرکت در نمایشگاه بین المللی خودور مسکو

شرکت در نمایشگاه خودرو مسکو و MIMS Automobility Moscow دارای مزایای بسیاری است. برای تولیدکنندگان، فرصتی برای نمایش آخرین محصولات و تکنولوژی‌های خود به مخاطبین جهانی وجود دارد. برای توزیع‌کنندگان و ارائه دهندگان خدمات، فرصتی برای شبکه‌سازی با مشتریان و شرکای پتانسیل وجود دارد.

بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی خودور مسکو

بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌توانند از منابع و فعالیت‌های مختلفی بهره‌مند شوند. در ضمن از نمایش محصولات، می‌توانند در سمینارها و کنفرانس‌هایی درباره‌ی آخرین روندها و تکنولوژی‌های صنعت خودرو شرکت کنند. همچنین، می‌توانند در رویدادهای شبکه‌سازی شرکت کرده و با دیگر فعالان صنعت خودرو آشنا شوند.

شرکای فعال نمایشگاه بین المللی خودور مسکو

این نمایشگاه توسط شرکای نمایشگاهی مختلفی از جمله انجمن‌های صنعتی، شرکای رسانه‌ای و دستگاه‌های دولتی پشتیبانی می‌شود. این شرکای نمایشگاه، به کمک آنها، نمایشگاه به خوبی سازماندهی شده است و تجربه‌ای ارزشمند برای تمامی شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.

کسب اطلاعات و ثبت نام در نمایشگاه بین المللی خودور مسکو

وب‌سایت MIMS Automobility Moscow منبع بسیار خوب برای افرادی است که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این نمایشگاه است. این وب‌سایت، اطلاعات فراوانی به زبان انگلیسی و روسی درباره‌ی این رویداد بزرگ ارائه می‌دهد، از جمله جزئیات درباره‌ی دسته‌بندی محصولاتی که به نمایش در خواهند آمد، برنامه های ویژه‌ای که در حال برگزاری هستند، و مزایای شرکت در این نمایشگاه. علاوه بر این، وب‌سایت منابع متعددی را برای کمک به بازدیدکنندگان در آماده‌سازی خود برای مشارکت نمایشگاه فراهم می‌کند، از جمله اطلاعات درباره‌ی سفر و اقامت، و جزئیات درباره‌ی ثبت نام و خرید بلیط و غیره… همچنین، یک بخش خبری نیز وجود دارد که به روزرسانی‌های جدیدترین تحولات در صنعت خودرو می‌پردازد.

وبسایت نمایشگاه بین المللی خودور مسکو

بطور کلی، وب‌سایت MIMS Automobility Moscow یک منبع بسیار خوب برای هر کسی است که به دنبال شرکت در این نمایشگاه است. این وب‌سایت، یک نمای کامل از رویداد و مزایای شرکت در آن را ارائه می‌دهد. به طوری که اگر شما یک تولیدکننده، توزیع‌کننده، ارائه دهنده خدمات یا حرفه‌ای هستید که به دنبال بروزرسانی با آخرین روندها و تحولات صنعت خودرو هستید، حضور در این نمایشگاه تجربه‌ای ارزشمند برای شما خواهد بود.

منبع:

https://eng.mims.ru/

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
انتخاب صحیح و ترجمه رسمی صحصح اسناد و مدارک

ریجکتی ویزا و اشکالات رایج در انتخاب و ترجمه رسمی مدارک و اسناد

آنچه در این مطلب می خوانید ریجکتی ویزا و ترجمه رسمی اسناد، درود و عرض ارادت خدمت همه همراهان عزیز…

بیشتر بخوانید
question