سمپوزیوم سرطان سینه نیوزلند

شرکت در سمپوزیوم بین المللی سرطان سینه در نیوزلند
سمپوزیوم سرطان سینه نیوزیلند (NZBCS-2023)، یک کنفرانس پزشکی در مورد بیماری سرطان سینه است که در دانشگاه صنعتی اکلند نیوزیلند برگزار می‌شود. این سمپوزیوم در تاریخ 16 تا 18 نوامبر 2023 برگزار خواهد شد و برای پزشکان و پژوهشگرانی که در زمینه سرطان سینه تخصص دارند، برگزار خواهد شد. در این کنفرانس، موضوعات مختلفی مرتبط با سرطان سینه، از جمله یافته‌های جدید تحقیقات، درمان‌های نوظهور و بهترین شیوه‌های مراقبت از بیماران مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت. همچنین، جلساتی در مورد زنده ماندگی و جنبه‌های روانشناختی سرطان سینه نیز برگزار خواهد شد.

سمپوزیوم سرطان سینه نیوزلند

سومین سمپوزیوم سرطان سینه نیوزلند 2023

خلاصه سمپوزیوم سرطان سینه نیوزلند :

سمپوزیوم سرطان سینه نیوزلند (NZBCS-2023)، یک کنفرانس پزشکی در مورد بیماری سرطان سینه است که در دانشگاه صنعتی اکلند نیوزیلند برگزار می‌شود. این سمپوزیوم در تاریخ 16 تا 18 نوامبر 2023 برگزار خواهد شد و برای پزشکان و پژوهشگرانی که در زمینه سرطان سینه تخصص دارند، برگزار خواهد شد. در این کنفرانس، موضوعات مختلفی مرتبط با سرطان سینه، از جمله یافته‌های جدید تحقیقات، درمان‌های نوظهور و بهترین شیوه‌های مراقبت از بیماران مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت. همچنین، جلساتی در مورد زنده ماندگی و جنبه‌های روانشناختی سرطان سینه نیز برگزار خواهد شد.

شرح سمپوزیوم سرطان سینه نیوزلند :

NZBCS-2023، یا سومین سمپوزیوم سرطان پستان نیوزلند، یک کنفرانس پزشکی است که بر روی سرطان پستان تمرکز خواهد کرد. این کنفرانس قرار است از 16 نوامبر تا 18 نوامبر 2023 در اوکلند نیوزلند برگزار شود.

این سمپوزیوم برای متخصصان مراقبت های بهداشتی و محققانی که در زمینه سرطان سینه تخصص دارند در نظر گرفته شده است. شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا نظرات متخصصان این حوزه را بشنوند، تحقیقات خود را ارائه دهند و در بحث ها و کارگاه ها شرکت کنند.

این کنفرانس طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با سرطان سینه، از جمله یافته های تحقیقاتی جدید، درمان های نوظهور و بهترین شیوه ها برای مراقبت از بیمار را پوشش خواهد داد. همچنین جلساتی با محوریت بقا و جنبه های روانی-اجتماعی سرطان سینه برگزار خواهد شد.

NZBCS-2023 سومین سمپوزیوم از سری سمپوزیوم های سرطان سینه است که در نیوزلند برگزار شده است. کنفرانس‌های قبلی در سال‌های 2017 و 2019 برگزار شد و هر دو توسط متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و محققان از سرتاسر جهان حضور داشتند.

به طور کلی، NZBCS-2023 متعهد شده که رویدادی آموزنده و جذاب برای هر کسی که علاقه مند به تحقیقات سرطان سینه و مراقبت از بیمار است باشد.

آیا این سمپوزیوم سرطان سینه نیوزلند برای عموم باز است؟

با توجه به اینکه سمپوزیوم سرطان سینه نیوزلند (NZBCS-2023) برای پزشکان و پژوهشگرانی که در زمینه سرطان سینه تخصص دارند، برگزار می‌شود، به طور کلی برای عموم باز نیست. اما اگر شما به عنوان عمومی علاقمند به این موضوع هستید، ممکن است بتوانید با توجه به نوع فعالیت‌هایی که در این سمپوزیوم برگزار می‌شود و با پرداخت هزینه ثبت نام، شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با بخش برگزاری سمپوزیوم تماس بگیرید.

تاریخ سومین سمپوزیوم سرطان سینه نیوزلند:

تاریخ برگزاری: ۱۶ تا ۱۸ نوامبر ۲۰۲۳ (پنجشنبه تا شنبه)
محل برگزاری: دانشگاه صنعتی اوتاکلند (AUT)، اوکلند، نیوزیلند
وب‌سایت: www.nzbcs.org.nz؛ پست الکترونیک: nzbcs@aut.ac.nz

استعلام و بررسی شرایط:

بازدیدکنندگان و علاقمندان می‌توانند برای هرگونه پرسش و استفسار در مورد سمپوزیوم سرطان سینه نیوزیلند (NZBCS-2023) با دکتر دانگ-شو لیو، استادیار دانشکده علوم دانشگاه صنعتی اوکلند، با شماره تلفن +64 (0)9 921 9999 داخلی 6722 و یا به پست الکترونیک nzabc@aut.ac.nz ایمیل ارسال کنند.

لینک برگزاری سمپوزیوم سرطان سینه نیوزلند:

http://nzbcs.org.nz/nzbcs2023.html

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
انتخاب صحیح و ترجمه رسمی صحصح اسناد و مدارک

ریجکتی ویزا و اشکالات رایج در انتخاب و ترجمه رسمی مدارک و اسناد

آنچه در این مطلب می خوانید ریجکتی ویزا و ترجمه رسمی اسناد، درود و عرض ارادت خدمت همه همراهان عزیز…

بیشتر بخوانید
question