سیاست و حفظ حریم خصوصی پرشیا گلوبال - ویزا و مجوزهای قانونی خارج از کشور

سیاست و حفظ حریم خصوصی پرشیا گلوبال

سیاست و حفظ حریم خصوصی پرشیا گلوبال

سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی شرح دهنده رویکردها، منش و رویه های ما در خصوص جمع آوری، استفاده و افشای اطلاعات شما در هنگام استفاده از خدمات ما می باشد و در مورد حقوق حریم خصوصی شما و نحوه حفاظت از آن توضیح می دهد.

ما از اطلاعات شخصی شما برای ارائه و بهبود خدمات استفاده می کنیم. لذا با استفاده از خدمات ما، شما با شرایط این سیاست حفظ حریم خصوصی موافقت می کنید.

تعابیر و تعاریف

تعبیر

کلماتی که رنگی نوشته شده یا به صورت ایتالیک یا بولد شده است جهت جلب توجه بیشتر شما میباشد، معانی تعریف شده ای دارند که در شرایط زیر تشریح شده اند. تعاریف زیر برای همه شرایطی که شامل تکیه گاه یا جمعیت هستند، همان معنی را خواهند داشت.

تعاریف

تعاریف برای اهداف این سیاست حفظ حریم خصوصی به شرح ذیل میباشد:

حساب به معنی حساب منحصر به فردی است که برای شما برای دسترسی به خدمات ما یا بخش هایی از خدمات ما ایجاد می شود.

برنامه به معنی برنامه نرم افزاری است که توسط پرشیا گلوبال یا شرکتهای خدماتی دیگر ارائه شده و توسط شما در هر دستگاه الکترونیکی دانلود یا جهت تماشای دوره ها استفاده می شود.

پرشیا گلوبال به وبسایت خدماتی ما اشاره دارد که به آدرس https://persiaglobal.net/ میباشد

کشور به ایران اشاره دارد مگر در خصوص خدمات آموزشی ما برای کشورهای هدف.

دستگاه به هر دستگاهی که می تواند به خدمات دسترسی پیدا کند، مانند کامپیوتر، تلفن همراه یا تبلت دیجیتال اشاره دارد.

داده های شخصی هر اطلاعاتی است که به فرد شناسایی شده یا مشخص قابلیت ارتباط و شناسایی میدهد.

خدمات به دوره های آموزشی ما اشاره دارد.

تامین کننده خدمات به هر شخص، شرکت یا سازمانی اشاره دارد که خدمات یا محصولاتی را برای تکمیل یا بازاریابی دوره های آموزشی ما ارائه می کند مانند شرکتهایی که خدمات حفظ کپی رایت و یا حفاظت از تکثیر و انتشار محتوای ما را در فضاهای مجازی به عهده دارند.

جمع آوری و استفاده از اطلاعات شخصی شما

ما از اطلاعات شخصی شما که به ما ارائه می کنید، مانند نام، آدرس پست الکترونیکی و شماره تلفن یا موبایل  برای ارائه خدمات به شما و ارتباط با شما استفاده می کنیم. ما هیچ گاه اطلاعات شخصی شما را با شرکت های دیگر به جز کارمندان ما به اشتراک نمی گذاریم.

ما ممکن است از اطلاعات شخصی شما برای بهبود خدمات ما، تحقیقات بازاریابی و تحلیل داده ها استفاده کنیم. ما می توانیم اطلاعات شخصی شما را با استفاده از روش هایی مانند کوکی ها و فناوری های مشابه برای ارائه خدمات به شما یا بهبود بهره وری و کارایی خدمات استفاده کنیم.

اطلاعات شخصی شما ممکن است به کارمندان و کارگزاران ما ارائه شود که برای ارائه خدمات به شما مشغول به کار هستند و نیاز به دسترسی به اطلاعات شما دارند. همچنین، ممکن است اطلاعات شخصی شما در صورت لزوم به نهادهای قضایی، دولتی یا نهادها و سازمانهای قانون گذار جمهوری اسلامی ایران ارائه شود.

حفظ امنیت و حریم خصوصی

ما هیچ گاه اطلاعات شخصی شما را به شرکت های دیگر برای استفاده در مقاصد بازاریابی و تبلیغاتی نمی فروشیم. ما از تکنولوژی های امنیتی و مدیریت ریسک استفاده می کنیم تا اطلاعات شخصی شما را در برابر دسترسی غیرمجاز و سوء استفاده محافظت کنیم.

در صورتی که شما به خدمات پرشیا گلوبال دسترسی دارید، مسئولیت حفظ رمز عبورو اطلاعات حساب خود را دارید و نباید این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید و در صورتی که فکر می کنید این اطلاعات به طور ناخواسته ای بدست دیگران افتاده است یا حریم خصوصی شما در معرض خطر قرار گرفته است باید به ما اطلاع دهید.

تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی ممکن است لذا برای دریافت تغییرات جدید به این صفحه مراجعه نمایید.

 

 

question